Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil.
Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka.
Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka.
Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil.
Isyarat Tangan Pandu Puteri Tunas / Pandu Puteri Persetiaan Undang Undang Cogan Kata Pandu Puteri Youtube. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Boleh gantikan alat perkusi dengan alat yang lain seperti baldi, tin atau botol air untuk memberikan isyarat atau tempo. Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1. Galakkan murid melakukan pergerakan mengikut arahan dan isyarat 5.3.1 serta tempo dengan gaya mereka. Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil.
Bahagikan murid kepada beberapa kumpulan kecil.
Nota guru 1.1.3, 1.1.4, 1.
Post a Comment